2 ноември 2015 г.

Млечна супа със зеленчуци

   От известно време ми се беше загнездила мисълта за млечна супичка. Не бях яла от години, а ми се искаше да разнообразя менюто и точно това беше моментът за моята млечна супа със зеленчуци. 


Продукти:
1 стр. праз
1 червена чушка
1 зелена чушка
1 морков
2 картофа
300 мл прясно мляко
500-900 мл вода
1 кубче бульон 
парченце масло
зехтин, сол, черен пипер


  Всички зеленчуци се измиват и нарязват на малки парченца. На дъното на тенджера се загрява маслото, докато се разтопи и за минутка в него се задушава празът. Добавят се останалите зеленчуци и малко зехтин, разбъркват се добре и се задушават за няколко минутки. Доливат се прясното мляко и водата. Подправя се със сол, черен пипер  и кубче бульон и се вари да омекване на зеленчуците. Сервира се гореща с препечена филийка хляб или кротони. Добър апетит!



4 коментара:

  1. Изглежда страхотно! Непременно ще я направя:)

    ОтговорИзтриване
  2. Роси,
    за студеното време супичката е много подходяща.Чудесно представена и снимана.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
  3. Бях я забравила тази супича. Така ми се дояде сега, нищо, че е полунощ! С препечена филийка хляб пък е божествена!!
    Поздрави Ради!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Вили! Радвам се, че съм те изкусила, дори и посред нощ:) Поздрав и и от мен!

      Изтриване