9 септември 2015 г.

Най-вкусните люти чушлета

   Бързам да поправя един голям пропуск - в рецептите липсва тази за любимите ми люти чушчици. Не съм любител на много лютото, от което потичат сълзи, но много обичам леко пикантните чушки, а това е любимият ми вариант. Допада ми точно комбинацията от пикантността им и ароматът на пресните копър и чесън. 


Подукти:

1 кг люти чушки
6-7 скилидки чесън
пресен копър
сол, зехтин, оцет


  Лютите чушки се измиват добре и се изпичат. Аз ги пека на скарата и става бързо. Готовите чушчици се събират в съд с капак, за да се задушат. 
 Охладените чушлета се обелват, добавя се нарязаният на ситно или счукан чесън и се овкусяват със сол, оцет и зехтин. Поръсва се обилно с пресен копър. Лютите чушчици могат и да се подредят в бурканче и да се стерилизират за зимата, но голяма част от аромата ще се загуби.



Няма коментари:

Публикуване на коментар